Pengumuman...

Sekiranya anda menghantar emel ke saya dan anda tidak mendapat jawapan setelah itu, mohon di lihat 'spam' box anda...

it always happen when my kastemer sent me emel n it pop up at my spam not my inbox...

thank you... ^_0

Wednesday, January 19, 2011

kain lace...(ALL SOLD )

lace kris dayanti

colour red- 2 metres

belakang tu azz lapik dengan warne pink,
actually it comes with 2 and half metres satin in red



price with satin- rm125

price without satin - rm 105

tgh view

bawah view

view with red satin

view warne jelas



green kris dayanti lace
2.5 metres
view bawah
rm120 include postage

view bawah

view tengah

warne lebih jelas



maroon lace
2 metres
rm105 include postage

belakang tu i lapik dengan warna pink, jadi nampak view camni
actually warna maroon... ^^

view bawah

view tengah

view warne jelas

drop me an emel azz_ns@yahoo.com
012 4493952


azz arhazza musir







No comments: